İçeriğe geç

Bilginize Mi Bilgilerinize Mi

Bilginize sunarım mı bilgilerinize sunarım mı?

EŞ ZAMANLI VE ALT YETKİLİLERE YAZARKEN; Bilgilerinizi rica ediyorum. Bilginize sunulmuştur.

Bilgilerinize nasıl kullanılır?

Alt makamlarla yapılan yazışmalarda “Bilginize”, “Bilginize”, “Lütfen rica ederim”, “Gereken neyse yapılması rica olunur” ifadeleri kullanılmaktadır.

Bilgilerinizi mi bilgilerini mi?

Eğer bir yazı sadece bilgi vermek amacıyla yazılmışsa, şu şekilde ifade edilir… Eğer bir işlem bekleniyorsa, şu şekilde ifade edilir… (Bilgilerinizi vermek istiyorum, “Bilgilerinizi vermek istiyorum”, “Gereken şeyi sağlamak istiyorum”, “Gereken şeyi talep ediyorum” vb.).

Hususunda gereğini bilgilerinize arz ederim nasıl yazılır?

Türkçe Dil Kurumu’na göre doğru yazımı “teklif”tir. Yani “arz” kelimesi ayrı yazılır ve yan yana yazılmaz. “Teklif” olarak yanına yazılması yanlış bir kullanımdır. Fedakarlık “bir otoriteye saygı göstermek” anlamına gelir.

Bilginize iyi çalışmalar nasıl yazılır?

Adres kısmından sonra, kendinizi kısaca tanıtmalı ve e-postayı neden yazdığınızı açıklamalısınız. Gönderirim./ Rica ederim. Sonra “Saygılarımla” veya “Size iyi şanslar dilerim.” İfadeleri eklenir. Üstlere: “Sizi bilgilendiriyorum.”

Mail atarken bilgi kısmına ne yazılır?

Bilgi bölümü, e-posta hakkında bilgiye ihtiyaç duyan veya e-postaya yanıt verme hakkına sahip olan kişileri eklemeniz gereken yerdir. Aksi belirtilmediği sürece e-postanızda bahsettiğiniz tüm kişiler bilgi bölümüne dahil edilmelidir. Bilgi bölümüne eklediğiniz kişiler birbirlerinin e-posta adreslerini görebilir.

Resmi maile nasıl başlanır?

Bir e-posta genellikle alıcıya bir selamlama ile başlar. “Merhaba, [alıcı adı]” veya “Merhaba, [alıcı adı]” gibi bir şeyle başladıktan sonra, e-posta gövdesini oluşturmaya geçebilirsiniz.

Bilgilerinize sunarım ingilizce nasıl yazılır?

“bilginize” teriminin İngilizce-Türkçe Sözlükte anlamları: 2 sonuçKategoriİngilizceİfadeler1İfadelerdikkatinize ifade.2İfadelerbilginize ifade.

Mailde hitap nasıl yazılır?

E-posta, “Merhaba Ali Bey” gibi bir selamlama cümlesiyle başlar. Düzenli olarak yazıştığınız kişilere, bir gruba yazarken “Ali Bey”, “proje birimi çalışanı” veya birçok başka isimle hitap edilir. “Ali Bey, Mehmet Bey, Hakan Bey.” Alt düzey personele e-posta gönderirken, “yap, yap, kullan, gönder” gibi zorunlu ifadeler kullanılmaz.

Resmi yazışma kuralları nelerdir?

Yazışmalar için resmi kurallar nelerdir? İş e-posta adresinizin yazımına dikkat edin ve yanlış yazmayın. Yazışma dilini dikkatlice seçin.

Resmi yazışmalarda hangi yazı tipi kullanılır?

MADDE 7 – (1) Hazırlanan belgeler, Times New Roman veya Arial yazı tipinde ve normal yazı karakterinde yazılır. Times New Roman için harf büyüklüğünün 12 punto, Arial için harf büyüklüğünün 11 punto olması esastır.

Resmi yazılarda başlık nasıl yazılır?

Başlık, makalenin metin alanının en üstüne ortalanarak yazılır. İlk satırda “T.C.”. Kısaltma, ikinci satırda büyük harflerle kurum ve kuruluş adı ve üçüncü satırda küçük harflerle ana kuruluş ve birim adı olacak şekilde yazılır. Başlıktaki bilgiler üç satırı geçmemelidir.

Bilginize nerede kullanılır?

“Bilginize” ifadesi e-posta kapanışlarında kullanılmamalıdır. Bunun yerine, “Bilginize sunuyorum” veya “Bilginize paylaştım” gibi bir yüklem içeren bir cümle kullanın. Tavsiye edilmez, ancak “FYI”, “FYA” veya “FYI” kısaltmalarını kullanan bir ön yazı olmadan bir e-posta gönderilebilir.

Üst makama mail nasıl bitirilir?

Üst düzey yöneticiye: “Gönderiyorum, görüşünüze sunuyorum” ve aynı statüdeki personele: “Teşekkür ederim, bilginize sunuyorum, bunu yapabilir miyiz?” şeklinde bir e-posta gönderdiğinizde. Saygılarımla, vb. E-postayı kelimelerle noktalayın.

Dilekçe sonu nasıl biter?

Cümle “Durumu bilginize sunuyorum” ile bitmelidir. Üst makamdan bir sorunu çözmesi veya bir işlem başlatması isteniyorsa, cümle “Gerekli izni talep ediyorum” ile bitmelidir. Bir eylem talep ediliyorsa, dilekçe “İzninizi talep ediyorum” vb. gibi saygılı ifadelerle bitmelidir.

Resmi maile nasıl başlanır?

Bir e-posta genellikle alıcıya bir selamlama ile başlar. “Merhaba, [alıcı adı]” veya “Merhaba, [alıcı adı]” gibi bir şeyle başladıktan sonra, e-posta gövdesini oluşturmaya geçebilirsiniz.

Üst makama mail nasıl bitirilir?

Üst düzey yöneticiye: “Gönderiyorum, görüşünüze sunuyorum” ve aynı statüdeki personele: “Teşekkür ederim, bilginize sunuyorum, bunu yapabilir miyiz?” şeklinde bir e-posta gönderdiğinizde. Saygılarımla, vb. E-postayı kelimelerle noktalayın.

Mailde hitap nasıl yazılır?

E-posta, “Merhaba Ali Bey” gibi bir selamlama cümlesiyle başlar. Düzenli olarak yazıştığınız kişilere, bir gruba yazarken “Ali Bey”, “proje birimi çalışanı” veya birçok başka isimle hitap edilir. “Ali Bey, Mehmet Bey, Hakan Bey.” Alt düzey personele e-posta gönderirken, “yap, yap, kullan, gönder” gibi zorunlu ifadeler kullanılmaz.

Akademik mail nasıl bitirilir?

Resmi bir e-posta gönderirseniz: Saygılarımla veya İlginiz için teşekkür ederim. veya Yorumlarınızı almak isterim.

Kaynak: farkgeridonusum.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

fancycat.com.tr